Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 15 marca 2012

Zabawa w liftowanie - jedenasta edycja


Witamy w kolejnym odcinku zabawy w liftowanie :) W tym miesiącu liftujemy przepiękną kartkę Betik. Oto pierwowzór:


A oto jak z liftowaniem poradził sobie nasz zespół oraz gościnna projektantka - Rysa:


Anai



Encza


Finnabair



Mamuta



Rysa



Tusia



Zielonooka


Zapraszamy do przyłączenia się do naszej zabawy :) Zliftuj kartkę Betik i wklej link za pomocą inlinkz. Czekamy na Wasze prace do 25 marca, do północy.
A co po tym terminie? Wyłączy się możliwość dodawania linków przez Inlinkz, a my w zespole wybierzemy jeden z waszych liftów i zaprosimy autorkę tego liftu do bycia naszą Gościnną Projektantką w kwietniu:) Jeśli autorka przyjmie nasze zaproszenie, to w kolejnym miesiącu przygotuje lift, który będzie publikowany w dniu wyzwania tj. 15ego kwietnia razem z pracami całego DT oraz jeszcze jedną, dowolną pracę, którą będzie Was inspirować na naszym blogu :)

Czekamy na Wasze prace :)
Tusia i DT scrapki.pl

9 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

Cudna kartka i przepiękne lifty!

Catherine SIWCZAK pisze...

fabulous creations !

BETIK pisze...

Jak zawsze serwujecie mnóstwo pięknych doznań koleżanki:) Dziękuję:** Wasze prace są zachwycające! Chętnie bym przygarnęła każdą jedną...

Jadwiga pisze...

Piękne prace- nie mogłam się powstrzymać i też stworzyłam skromny lift.
Betik- moją pracą mogę Ciebie obdarować, bo i tak wszystkie lądują w szufladzie :)

Berberis pisze...

Nie mogłam się oprzeć :) Piękne kartki, cudny wzór do zliftowania :)

Dawid Trzepizor pisze...

Nie wytrzymałem - kartka Betik jest po prostu... normalnie brak mi słów :) Wasze prace dziewczyny są równie wspaniałe.

niezapominajka pisze...

Wszystkie prace są wyjątkowo piękne:) Ponieważ ja również chciałabym zamieścić swoją a możliwość dodawania została zamknięta choć czas jeszce nie minął wklejam link tutaj: http://niezapominajkaopole.blogspot.com/2012/03/wyjatkowo-romantycznie.html
i z góry przepraszam za bałagan;)

Papierowa Pracownia pisze...

Widzę że nie tylko ja nie mogę dołączyć swoich prac ;-)

Tutaj moje zliftowane zaproszenia.

Pozdrawiam

Tusia Lech pisze...

Proszę załączyć swój link - w momencie, gdy pisała Pani ten komentarz, dodawanie prac przez inlinkz już działało.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)